KYLIE COSMETICS LIP KIT - DUPES

Cześć! W środę na snapie seven_bloggers, kiedy zastępowałam inną dziewczyną oraz na naszej grupie na fb, poprosiłam Was byście zagłosowali na temat, o którym chcecie post w sobotę. Wygrały zamienniki słynnych pomadek do ust od Kylie! Przy okazji bardzo chciałabym zaprosić Was do oglądania snapa seven_bloggers, gdzie moim dniem jest sobota i wtedy też macie okazję bliżej mnie poznać! 

Kylie Jenner nikomu chyba nie trzeba przedstawiać, jej konto na Instagramie obserwuje prawie 90mln osób! Jej produkty do makijażu sprzedają się w błyskawicznym tempie i są najbardziej pożądane na całym świecie. Kiedy po raz pierwszy wrzuciła do sklepu kilka odcieni matowych pomadek, od razu się w nich zakochałam. I od tamtego czasu marzę by mieć kilka w swojej kolekcji. Kylie co chwilę to wymyśla nowe, cudowne odcienie! Równie modne stały się błyszczyki czy metaliczne pomadki. Niektórzy może nie chcą wydawać tyle pieniędzy na produkty do ust - kredka+pomadka najczęściej kosztuje 29$ (trzeba też doliczyć koszty wysyłki oraz cło), dlatego w miarę łatwym rozwiązaniem stały się ich zamienniki, które można dostać w znacznie niższej cenie! Warto dodać, że zamówienie dostajemy w uroczym kartoniku, a do niego dołączona jest wiadomość od Kylie! Mega :) 





















































16 komentarzy:

  1. Pomadki wyglądają super, jednak na chwilę obecną nie wydałabym dużo na produkt do ust :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak bardzo jestem w tyle i kiedy to sie stało, ale połowy tych nazw już nie kojarzę! Chyba zatrzymałam się na etapie wprowadzenia metalicznych i glossów + kojarzę jeszcze osławione w Polsce OKURRR.. Chyba czas podpatrzeć nowe kolorki :D W końcu mam wszystkie odpowiedniki w jednym poście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dużo razy widziałam te zdjęcia w internecie i jakoś mnie nie przekonują, bo ceny są w większości bardzo podobne do tych z kylie :/
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, całość wygląda zachęcająco. Ale cena wow. Dużo czytałam o produktach Kylie. Dużo negatywnych komentarzy. Ale nie wiem czy to nie chwyt marketingowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matulu, ile tego! :) Ledwo przebrnęłam ;p
    Ogólni cały fenomen na Kylie bierze się głównie z YouTube - gdyby oni tak o tym nie mówili to ich marka nie miałaby takiego "brania". :) Mają swoje 5 minut, chociaż podejście jednej YouTuberki mi się bardzo podoba do tej całej sprawy. : ) Że tak naprawdę te produkty niczym się nie różnią od innych, które mamy na rynku:) Sama zresztą pokazałaś Nam te same kolory (bądź bardzo bardzo zbliżone) do tych Kylie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak to się stało, ale nie mam nic z tej firmy :o

    rlseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. poise k według mnie najładniejszy odcień,fajnie,że pokazałaś tutaj odpowiedniki wszystkich kolorów,na pewno skorzystam z któregoś :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, naprawdę fajne

    Nie masz jeszcze pomysłu na 8 marca - dzień kobiet? Zapraszam!
    http://accordingoskar.blogspot.com/2017/03/31-pomysow-na-wyjatkowy-dzien-kobiet.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystkie matowe pomadki i już szykuję dla nich specjalną szufladkę :)


    Moje lusterko
    Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślę, że pomadki są mocno wypromowane ;) Wolę kupić sprawdzoną i niedrogą GR a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na inne cele :) Ale kolory muszę przyznać oryginalne....

    OdpowiedzUsuń
  11. Dolce K, jest jedną z moich ulubionych, szkoda mimo wszystko, że najwięcej tych zamienników jest też z takich droższych firm :(
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ są najbliższe oryginałowi, a nie takie, które minimalnie przypominają :)

      Usuń
  12. Kooocham pomadki, najlepiej takie o intensywnych barwach. Podkreślające kobiecość :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kolory są świetne i soczyste :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj bogata oferta. Tyle słyszałam, ale jeszcze nic nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, nie wiedziałam, że jest ich tak dużo i to tak ładnych. Post ciekawy, dużo się dowiedziałam. Bardzo profesjonalnie piszesz. Pozdrawiam cieplutko // Mitsuki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger