TOALETKI - ZAINSPIRUJ SIĘ!

Cześć. Ostatnio troszkę mnie tutaj nie było, zawsze kiedy chciałam napisać posta coś mi wypadało. Dzisiaj postanowiłam sobie, że w końcu muszę napisać nowego posta! Zanim przejdę do rzeczy to chciałabym zaprosić Was na konkurs na Instagramie seven_bloggers, gdzie możecie wygrać pomadki Lime Crime. Spieszcie się, ponieważ trwa on tylko do jutra! K O N K U R S

Dzisiejszym tematem posta są toaletki, a dokładniej zdjęcia, którymi możecie zainspirować się tworząc je od podstaw lub udoskonalając te co już macie! Ja jak już gdzieś kiedyś wspominałam, toaletki niestety nie posiadam i część mojego biurka za nią robi. Aczkolwiek bardzo marzę o takim kąciku i w przyszłości zamierzam coś takiego stworzyć. Znalazłam dla Was dużo ciekawych propozycji, w których idzie się zakochać! Dajcie znać czy podoba Wam się taka forma postu i czy chcielibyście takich więcej :) 












38 komentarzy:

  1. Świetne te toaletki. Bardzo mi się podobają, z chęcią sobie w nowym mieszkaniu jedna z takich załatwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne toaletka nie mam miejsca ja nią ale jak kiedyś będę mała swoje mieszkanie na pewno sobie zakupie💖śliczne inspiracje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Toaletki wyglądają przepięknie, ja jednak wolałabym mieć w domu własną bibliotekę niż toaletkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne inspiracje! Kiedys dodawałam podobny post<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog mnie bardzo inspiruje ;) Dzięki tobie mam pomysł na nową serię na mojego bloga, nie będzie on typowo kobiecy lecz bardziej dla niego i niej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć u siebie miejsce na toaletkę. Co prawda wszystko mam poukładane, ale to jednak nie to samo co oddzielne miejsce przy którym można spędzić czas z samą sobą :) Marzy mi się coś utrzymane w bieli, z wielkim lustrem i wygodnym fotelem. No i rzecz jasna zapełnienie dla takiej toaletki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie one wyglądają! Idealne na instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne toaletki!! Moje marzenie mieć takie piękne 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są cudowne <3 Ja osobiście nie ma tak dużej ilości kosmetyków (pff mam ich bardzo mało), trochę interesuję się minimalizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mi się marzyła :) miałam w życiu 3 swoje pokoje i każdy był za mały ,zeby wstawić 🙈😿 teraz mam swoje własne mieszkanie i sypialnia rownież jest za mała :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda z nich naprawdę mi się podoba. Cieszę się, że tu trafiłam, ponieważ uwielbiam wszystko co dotyczy dekoracji, wnętrz oraz tak wspaniałych zdjęć. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tylko weźmiemy się za remont sypialni... miejsce na toaletke znajdzie się tam z całą pewnością!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się własna, piękna i duża toaletka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne toaletki, zwłaszcza te pierwsze. Na razie muszę sobie taką odpuścić ale kiedy będę się przeprowadzać to na pewno o niej pomyślę! Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te toaletki są bardzo ładne. Chciałabym mieć którąś z nich w sowim pokoju, jednak mam za mało miejsca.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio jestem zakochana w toaletkach,są przecudne,a pasują szczególnie do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam ci się, że zawsze marzyła mi się toaletka niestety w moim pokoju nie ma na nią miejsca nad czym bardzo ubolewam!

    OdpowiedzUsuń
  18. 6 pierwszych jest cudowne, sama chciałabym takią toaletkę mieć ☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomniałaś mi, że potrzebuję organizerów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka toaletka z prawdziwego zdarzenia marzy mi się od dawna. Niestety na razie nie miałabym gdzie jej wstawić :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje. Już niedługo urządzę taki kącik u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Post w sam raz! Obecnie szukam inspiracji, gdyz zamierzem kupic toaletke!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie wygrywa piąta!
    Ciekawy post, dla osob które chcą zmienić cos w swoim kącie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzy mi się taka wypasiona toaletka! Niestety nie mam na nią miejsca. ;)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Większość toaletek wygląda inspirująco i pięknie!
    Tak nowocześnie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudownie, czemu mój pokój nie jest w takim styku.. :/

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzie kupić organizery na szminki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio były dostępne w Biedronce, jednak w każdej chwili możesz je znaleźć w internecie, np. na Allegro :)

      Usuń
  28. Uwielbiam toaletki! Niedawno właśnie kupiłam sobie do nowego pokoju, prezentuje się pięknie.
    Ciekawe inspiracje :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Toaletki sliczne ale miejsca na to nie mam ^^ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam toaletki - bardzo ładnie się prezentują!
    A inspiracje wybrałaś świetne :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie są mega ładne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyszystkie są cudowne 👸🏼❤

    OdpowiedzUsuń
  33. mam tą toaletkę ze szkłem na blacie i jest świetna! ;)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzy mi się takie miejsce w domu i mam nadzieje ze już niedługo bede je mieć ��

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja dla siebie niestety wciąż nie mogę znaleźć tej wymarzonej..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger