MAKEUP REVOLUTION: goddess of love

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje serduszko od MUR, czyli pięknie wypiekany rozświetlacz, który jest dostępny w trzech wariantach. Ja wybrałam "faith" czyli bardziej chłodny odcień. Jego masa jest bardziej perłowa niżeli brokat, dzięki czemu nie daje efektu świecącej się brokatem skóry. Serduszko jest wystarczająco suche i mocno wypieczone, a co za tym idzie - bardzo długo trzyma się na twarzy, nie osypuje się i najważniejsze - nie zostawia plam! Warto dodać, że jest mocno napigmentowany, więc wystarczy jedno dotknięcie, aby efekt już był widoczny. Jego największym plusem jest na pewno jego pojemność i myślę, że starczy mi na bardzo długo! Jeżeli się pospieszycie to dostaniecie go obecnie na promocji w Rossmannie za 15zł! Śmiało Wam mogę go polecić, jednak pamiętajcie, że każda skóra może zareagować inaczej. Szukajcie swoich ideałów! Piszcie, jakie Wy polecacie rozświetlacze, a chętnie sama przetestuję! Przy okazji zapraszam Was na mojego Instagrama, jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco :)











14 komentarzy:

  1. Kocham rozświetlacze! Ten akurat również oglądałam w Rossmannie i zastanawiałam się nad kupnem. Przekonałaś mnie swoim postem! Dzięki :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle już się nasłuchałam o tych cudeńkach, aż chyba w koncu sie skuszę, tym bardziej, że teraz weszły do Rossmana :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ostatnio ten rozświetlacz i chciałam go kupić, ale jakoś o nim zapomniałam, ale jest po prostu genialny!

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosłownie wszędzie widzę jak każdy chwali te rozswietlacze z MUR, a mi za każdym razem ściska się serce, bo nie mogę ich używać :( chyba zaopatrze się w serduszko tylko po to by na nie patrzeć i macac haha :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie ten rozświetlacz:-). Chyba jak skończę mój ulubiony z lovely to zakupir sobie ten :-).

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jak cudownie wygląda! Nie pomyślałabym że to rozświetlacz :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem,ale nie byłam pewna co do produktu Teraz już jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna zabieram się żeby go kupić i muszę to w końcu zrobić, bo te serduszka są świetne <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacza w serduszku jeszcze nie miałam.
    Na razie zachwycam się różem od MUR😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale samo opakowanie kusi...chyba kupię! :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie mam zamiar sobie zakupić taki, bo same superlatywy o nim słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie używałam, ale z chęcią bym przetestowała. Zachęciłaś mnie! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest. Pozdrawiam i obserwuję. ♥
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  14. aż chce się go mieć :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger