MAKEUP REVOLUTION: chocolate vice +new brushes

Cześć! Co ciekawego u Was słychać? U mnie właśnie rozpoczęły się ferie, jednak nie mogę w pełni korzystać z wolnego, ponieważ leżę chora w łóżku. Na szczęście czuję się już coraz lepiej! 

Dzisiaj przychodzę do Was z paletką od Makeup Revolution Chocolate Vice, czyli ze znaną już myślę każdemu czarną czekoladką. Nie ukrywam, że to ją najbardziej pragnęłam mieć. Zacznijmy od opakowania, które zostało wykonane z mega solidnego plastiku. W środku znajdziemy lusterko oraz aplikator. Minusem, który zauważyłam już na początku jest to, że paletka strasznie się brudzi i widać na niej każdy odcisk. W Chocolate Vice jest 16 kolorów o różnych wykończeniach, a dominują tutaj zdecydowanie ciepłe barwy! Muszę przyznać, że od razu zakochałam się w odcieniu Require i Reason. Co do pigmentacji - nie ma się do czego przyczepić, naprawdę. Przyjemnie się nakładają, tworzenie nimi makijażu to czysta przyjemność! Z bazą utrzymały mi się cały dzień, z czego byłam bardzo zadowolona. 
A Wam, która czekoladka podoba się najbardziej lub którą macie w swojej kolekcji? 

O pędzelkach, które możecie zobaczyć na zdjęciach nie trzeba dużo mówić. Taki komplet dorwałam na allegro, za śmieszną cenę. Pędzle są tak dobre, że na pewno zamówię ich więcej! Mięciutkie, milutkie i naprawdę solidnie wykonane. Śmiało mogę je Wam polecić, pędzelków nigdy za wiele :) 










27 komentarzy:

  1. Mam tą czekoladkę i tak jak reszta są świetne :)
    Pigmentacja zdecydowanie na tak :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam ta paletkę od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona :) ma kolory idealne dla mnie ;) świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię paletki Makeup Revolution. Dobra jakość idąca w parze z niską ceną. + ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ta paletę. A pędzle łudząco podobne do Zoeva

    OdpowiedzUsuń
  5. Paleta to wiadomo, że genialna. Ale tę pędzle naprawdę wyglądają super! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudowna paletka tak samo jak pędzelki :) Wszystkie moje kolorki :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam Death by Chocolate i naked Chocolate i obydwie uwielbiam - do makijaży dziennych jak i wieczorowych są idealne:) a ta Vice również wygląda zachęcająco:)

    pozdrawiam,
    www.balaczka.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paleta jest cudowna, bardzo mi sie podoba moja koleżanka taką ma i jest mega zadowolona ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej. Fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam brązową czekoladkę i jestem z niej zadowolona . daj linka do pędzli, też chętnie przetestuję ;) zapraszam na mój najnowszy post NAJNOWSZY POST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aukcji, na której je kupiłam już nie ma, ale myślę, że jest dużo podobnych na Allegro :)

      Usuń
  11. Totalnie moje kolory :) Jak jest z trwałością cieni? Nie osypują się?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna ta paletka :) Podobają mi się kolory bardzo!

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. A w jakiej cenie taka paletka? Bo przyznam szczerze, że spodobały mi się kolory i ciekawie się zapowiada. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka faktycznie ma piękne kolory! :)
    Dobra recenzja. Krótka i na temat! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno opakowanie jak i kolory prezentują się pięknie. Muszę sobie taką sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta paletka to marzenie, jednak najpierw muszę nieco podreperować swój budżet :D
    Przepiękne kolorki ma <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna paletka bardzo lubię taki post. :D
    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, poluje na tę paletkę, muszę ją mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam że opakowanie jest ładne. A że cienie uwielbiam to na pewno się zastanowię nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna jest ta paletka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna paleta piękne kolory.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna jest ta paletka! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamierzam kupić tą konkretną paletkę, jednak czekam na jakąś promkę w sieci ;)
    https://maaalgooos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger