LOVELY: k-lips

Cześć! Na początek chciałabym Wam o czymś powiedzieć, a mianowicie o tym, że wraz z sześcioma innymi dziewczyny niedawno założyłyśmy wspólnego snapchata. Każda z nas ma przydzielony dzień, w którym opowiada Wam np. co robi, albo urządza pogadankę na jakiś dany temat. Mój dzień to sobota i ja przede wszystkim będę dzieliła się z Wami nowościami kosmetycznymi, ale nie tylko. Wszystko tak by Was nie zanudzić. Snapchat nosi nazwę seven_bloggers i jeżeli jeszcze nas nie dodaliście to zapraszamy, bo całkiem nieźle nam to wszystko wychodzi! Dodatkowo jeżeli macie do mnie jakieś pytania to możecie zadawać je tutaj pod postem, w dm na instagramie lub na asku, a już w niedzielę odpowiem na snapie! 

Przechodzimy już do głównego tematu dzisiejszego posta, a mowa tutaj o znanych już chyba wszystkim zestawach K-lips od Lovely. W skład takiego zestawu wchodzi matowa pomadka i kredka. Zainspirowane zostały produktami od Kylie Jenner - Kylie Cosmetics. Kiedy zostały wypuszczone na rynek, wszyscy oszaleli na ich punkcie, a w sklepach były wieczne pustki. Mi udało się je dorwać dopiero po świętach. Zdecydowałam się na jeden kolor - neutral beauty, inne jakoś nie przypadły mi do gustu. Opakowanie myślę, że robi tutaj największą robotę, ponieważ zostało tak fajnie wykonane, że nie da się przejść obok nich obojętnie. Jak już pisałam, w środku znajduje się matowa pomadka i matowa konturówka, a ich odcienie są identyczne, za co wielki plus! Neutral beauty to jak sama nazwa wskazuje, najbardziej neutralny kolor, który będzie pasował do każdego typu urody. Konsystencja pomadki jest lekko kremowa, ale nie za rzadka. Łatwo rozprowadza się po ustach i szybko zasycha do pełnego matu - nie wysusza. Szczerze, zauroczyłam się w niej bardzo! Niestety jeśli chodzi o trwałość to konieczne są poprawki w ciągu dnia, bo pomadka się najzwyczajniej zjada. Co do konturówki, jestem mile zaskoczona bo nie jest ani za twarda, ani za miękka i bardzo dobrze rozprowadza się po ustach oraz idealnie dopasowuje się kolorytem do pomadki! Podsumowując zestaw od Lovely skradł moje serce, a cena jest adekwatna do ich jakości. Zdecydowanie mogę Wam ten zestaw polecić! 

Pamiętajcie o dodaniu nas na snapie i pytaniach. Do następnego :)








24 komentarze:

  1. Ja chyba raczej wolę Kylie Jenner, ale z ciekawości wypróbuję ten produkt. Kolor jest neutralny, więc powinien do mnie pasować, chociaż ja preferuję ciemniejsze kolory. Mogłabyś też dodać inne kolory albo zdjęcia jak to wygląda "na żywo" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat dzisiaj stałam w Rossmanie i zastanawialam sie nad zakupem tego zestawu. Niestety zrezygnowalam. No coz nastepnym razem juz kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się ciekawie. Ostatnio chciałam kupić jednak nie było tego koloru tylko te wstrętne róże, które nijak do mnie pasują. Kupiłam za to pomadkę matową z bell, która też jest całkiem niezła i daje rade wiec zachęcam do wypróbowania! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam właśnie ostatnio na tą z Bell i myślę, że będzie to mój kolejny zakup!

      Usuń
  4. Nie mogę ich dorwać w żadnym Rossmannie jakoś :c może i dobrze, portfel mi wybaczy :D

    http://aiszya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam ciekawa jak ta sprawdza się ta pomadka :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie pokazałaś na ustach efektu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na ig, tam jest zdjęcie :)

      Usuń
  7. Kurde, byłam dziś w Rossmanie i zupełnie zapomniałam o tej pomadce :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę ją koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety mam chyba pecha bo nigdy nie mogę dorwać w sklepie tych kosmetyków.
    Fajnie że założyłyście wspólnego Snapa. Ja ostatnio postanowiłam że na jakiś czas zrezygnuje z tej aplikacji.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wypróbuje z pewnością!
    zapraszam do mnie:)
    http://lenastaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama bym sobie kupiła taką pomadkę :) Bardzo ładne, estetyczne zdjęcia! Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo dobrego słyszę ostatnio na temat tych pomadek i chyba w końcu ją kupie. :)
    fromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie dodałaś zdjęcia na ustach, jestem bardzo ciekawa jak wygląda. Ja mam swoje klips jednak w innym odcieniu i sprawdza się świetnie :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomimo, że totalnie się nie znam na damskich kosmetykach to cały artykuł czyta się bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Posiadam całą gamę kolorystyczną tej płynnej pomadki i również ją sobie chwalę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor coś dla mnie
    Zapraszam do mnie http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/2017/01/cos-do-poczytania.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna pomadka! Również ją mam, ale inny kolor i jest świetna! Pozdrawiam

    oliwka-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam tę pomadkę w kolorze milky brown i jest świetna :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te pomadki, najbardziej tą ciemno różową <3
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger