hello 2017! #bambimakeup

Witajcie w nowym roku! Mam nadzieję, że udało Wam się trochę poszaleć w sylwestra. Niestety to już koniec wolnego i od jutra większość z nas musi wrócić do rzeczywistości. Jeżeli jesteście ze mną już jakiś czas, to możecie zauważyć, że nastąpiła zmiana wyglądu bloga, o której już od dawna myślałam. Teraz jest wszystko fajnie uporządkowane i blog stał się bardziej przejrzysty i czytelny. Mam napisanych już kilka postów, więc przez najbliższe tygodnie będzie co dodawać. Cieszę się bardzo, że wreszcie mam w sobie motywację by publikować coś tutaj i na Instagramie! Stworzyłam ostatnio tzw. Bambi makeup. Pierwszy raz bawiłam się w coś takiego, ale myślę, że nie wyszło tak źle! Zresztą sami oceńcie :)  









13 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wyglądasz w tym makijażu! Oczy są pięknie podkreślone. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na makijaż, pięknie wyglądasz!

    http://hello-alexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słodko! <3
    Szczęsliwego Nowego Roku :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehehehe jaki slodziak!:-)

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny tan makijaż :)
    http://borawsca.blogspot.no/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO UROCZO! Podoba mi się!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie 'wesołe' makijaże!
    Jak na pierwszy raz to wyszło bardzo fajnie :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger