MAKEUP REVOLUTION: flawless matte

Cześć! Od jakiegoś czasu część osób z mojego otoczenia może zauważyć moje nowe hobby, a mianowicie duże zainteresowanie kosmetykami i makijażem. Jak każda z nas kupowałam zawsze to co potrzebowałam bądź to co mi ktoś polecił, jednak w ostatnich miesiącach sporo się tego nazbierało i nie ukrywam, że cały czas wszystkiego mi przybywa. W planach mam także toaletkę, bo moje biurko, które pełni jak na razie jej funkcję zaczyna mieć problemy z pomieszczeniem moich perełek, a jednocześnie przyborów szkolnych :)

W zeszłym tygodniu zamówiłam moją pierwszą paletę z trochę wyższej półki niż te, na których na początku próbowałam coś tworzyć. Mowa tutaj o Makeup Revolution Flawless Matte! Mega się ucieszyłam kiedy ją rozpakowałam, ponieważ słyszałam już o niej wiele dobrego. Jest to malutka, zgrabna paleta z lusterkiem w środku i aż 32 matowymi kolorami. Cienie są podzielone od najjaśniejszych odcieni do tych najciemniejszych i dodatkowo każdy z nich posiada swoją nazwę. Co do pigmentacji jak dla mnie jest ona bardzo dobra, a konsystencja cudowna i cienie praktycznie się nie osypują! Moim zdaniem paleta jest warta swojej ceny i osobiście jestem w niej zakochana, nie mogę się doczekać przetestowania innych produktów z MUR. 

Z racji, że to mój ostatni post w 2016 roku, który już dobiega końca, chciałabym życzyć Wam Wesołych Świąt, góry prezentów pod choinką i najlepszego wejścia w Nowy Rok, by spełniły się wszystkie Wasze postanowienia!









20 komentarzy:

  1. Ta paletka jest prześliczna! Zastanawiałam się nad nią ale ostatecznie zrezygnowałam bo jednak częściej używam błyszczących cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna paletka! ♥ Super post!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skad zamawialas?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą paletke :) od dawna dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam już trzy paletki z tej marki, ale musiałabym w końcu upolować te jedyną ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To tak jak u mnie - już nie mam miejsca na te wszystkie kosmetyki :D Paleta ma piękne, neutralne kolorki - sama uwielbiam brązy ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki! Ja mam Flawless i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paletka. Muszę chyba sobie taką kupić. Cieni nigdy za wiele. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :) Może coś pogotujesz, jeśli szukasz inspiracji zapraszam do mnie ;)
    http://fitbyrafal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam paletki z MR, jeszcze mnie nie zawiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna! Jak najbardziej moje kolorki, z chęcią bym taką przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię cienie w takich kolorach, a co do marki MR to jeszcze się nie zdarzyło, żebym się na niej zawiodła! Paletka boska, muszę zastanowić się nad jej zakupem :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletki z MR są bardzo fajne i trwałe :)
    Tej paletki nie posiadam,ale ok.
    Dobrze że sie nie osypuje!
    Pozdrawiam!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to byla moja pierwsza paleta. moja ulubiona, najlepsza i niezawodna :)
    Polecam z całego serca, cena śmiesznie niska bo 40 zł za 32 cienie i jakiej jakości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie już ją znaleźć za niecałe 32zł :)

      Usuń
  15. Genialna jest ta paletka! Za taką ceną watro po nią sięgnąć. Jedna z moich ulubionych :)
    Zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger