PROMISE

Cześć Wszystkim! Sama nie wierzę w to, ile czasu mnie tutaj nie było. Zniknęłam z dnia na dzień i muszę się przyznać, że były momenty kiedy zapominałam o tym, że przecież prowadzę bloga. Złożyło się na to wiele czynników, a m.in zaczęłam więcej czasu spędzać nad książkami. Dodatkowo postanowiłam zawalczyć o coś, co dawniej dawało mi mnóstwo szczęścia i dzięki czemu wiedziałam, że żyję! Więcej może dowiecie się w odpowiednim czasie. Paczuszka od Shein przyleciała do mnie już ponad dwa tygodnie temu!









t-shirt (klik)
coat (klik)
pants h&m
shoes vans 





12 komentarzy:

  1. płaszczyk jest przepiękny, też mam problem z systematycznością w pisaniu :)

    kochana pozdrawiam i zapraszam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że w ostatnich dnaich też mnie coraz bardziej ciagnie do ksiązek. Przecudne zdjecia! *,*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknyy ten płaszczyk :D
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna stylizacja. Najlepsze zawsze są te najprostsze ;)
    http://jednoosobowaimpreza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super płaszcz:)
    Makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk piękny, aż musiałam kliknąć w linka, żeby zobaczyć jego całokształt i skład :). Chyba się na niego skuszę :))

    Pozdrawiam, theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszcz. Fajnie, że wróciłaś :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne płaszczyk! :)

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten płaszcz to moje kolejne marzenie na wish liście! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger