Say my name

Cześć. Miałam wrócić w lutym, jestem trochę wcześniej! Bardzo szybko zleciał mi ten ostatni tydzień ferii. Nic ciekawego się nie wydarzyło przez ten czas, ale wracam z podwójną mocą do szkoły! Mam nadzieję, że ten semestr będzie lepszy od poprzedniego. Życzcie mi tego! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam co ostatnio dostałam od Shein. Byłam zdziwiona, bo paczuszka przyleciała do mnie zaledwie w tydzień - bardzo fajnie. Zapraszam Was na stronkę sklepu, bo obecnie znajdziecie tam mnóstwo promocji! Miłego wieczoru i do następnego :) 






blouse (klik)
jacket (klik)
watch casio
scarf burberry
pants versace 
shoes adidas 






A ta bluza okazała się trochę za duża, jednak noszę ją po domu, bo jest świetna! (klik)




12 komentarzy:

  1. świetna bluzka i szalik :) szkoda że tak mało zdj ;/

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi sie ta ostatnia bluza, szkoda, że jest na Ciebie za duża :(
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja! :D
    Ja dopiero zaczynam ferie ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście życzę ci świetnych ocen w nowym semestrze! Śliczny jest ten szalik, bluza wydaje się bardzo ciepła i urocza.

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też ostatni tydzień wolnego zleciał tak szybko..
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero zaczynam ferie za dwa tygodnie haha
    Szalik jest mega, szkoda tylko że dwie fotki
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny szal <3

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wrócę do szkoły totalnie bez szkoły. Od piątku zaczęłam ferie i od samego początku tych ferii leżę w łóżku ponieważ złapała mnie choroba- świnka. :(
    Także całe ferie mam do du**.
    Bardzo podoba mi się szalik. :)
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ten zegarek masz swietny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger