TAKE IT EASY

Cześć. Pewnie kiedy ja właśnie zaczynam żyć, większość z Was już śpi. Wcześniej nie miałam chęci by się zabrać za napisanie posta. Ostatnio zauważyłam, że stałam się "nocnym markiem", ale mniejsza z tym. Od jutra zaczynam pracę nad swoim ciałem. Miałam cztero miesięczną przerwę od ćwiczeń, więc czas najwyższy wrócić do formy! W poście zobaczycie przecudowny płaszcz od Shein. Myślę, że przypadnie Wam tak samo do gustu jak i mnie. Życzę Wszystkim spokojnej nocy, kolorowych snów i byle do weekendu. Buziaki, papa! :)







coat (klik)
sweater rl



Zapomniałam zabrać na zdjęcia szalika, również od Shein, ale pokażę Wam zdjęcie ze sklepu. Dodam, że sprawuje się świetnie! Jest bardzo przyjemny i cieplutki :) 






scarf (klik)




20 komentarzy:

  1. Też muszę się brać do roboty, zanim się obejrzę a już znowu będa wakacje haha
    Płaszcz rzeczywiście świetny :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny płaszcz :)

    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płacz! Do tego w tym kolorze wygląda super!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już zaczęłam ćwiczyć od tego miesiąca. Płaszczyk jest cudowny, a zdjęcia świetne!
    Pozdrawiam.
    http://xfromtheotherside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny płaszczyk ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszczyk. Ja też biorę się za siebie ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny płaszczyk, ale mogłaś go troche podprasowac ;))

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu materiału się nie prasuje :)

      Usuń
  9. Powodzenia i wytrwałości w postanowieniach. Mam nadzieję, że "od jutra" było naprawdę od jutra :3

    http://carolinesnicesmile.blogspot.com/2015/11/about-inside-out.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I masz rację, przypadł nam do gustu :)
    pozdrawiam serdecznie i tobie też kolorowych snów (bo zakładam, że skoro jest rano, to kładziesz się pewnie spać) ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszcz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super płaczcz, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny płaszczyk i super post :)
    Czy te zdjęcia są robione we Wschowie? Pozdrawiam :)
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger