You got me

Cześć Wszystkim! W ostatnim poście pisałam jak to bardzo zrobiło się zimno na dworze, prawda? A dzisiaj? Kiedy jechałam na zdjęcia wyszło słoneczko. Zrobiło się naprawdę przyjemnie, aż otwarłam właśnie okno na oścież. Mam nadzieję, że będzie tak troszkę dłużej, bo zazwyczaj kiedy wychodzę i wracam ze szkoły jest szaro i ponuro, a na lekcjach zasypiam. Najbardziej humor poprawiają mi paczuszki, które do mnie przylatują! W tygodniu dostałam ze sklepu Shein. Jak zawsze wszystko super! A obecnie na stronce znajdziecie sporo promocji i kodów rabatowych, więc warto sprawdzić :) Miłej niedzieli i do następnego, przesyłam buziaki! 









longsleeve (klik)
jacket (klik)
shoes deezee
pants h&m
watch casio



9 komentarzy:

  1. Piękna bluzka! Kocham rzeczy w paseczki :D
    http://youmusntbeafraid.blogspot.com/2015/10/jedzac-brokat.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknięte ;D podobają mi się twoje butki

    OdpowiedzUsuń
  3. Otworzyłam...........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie formy są poprawne, z tym że "moja" jest rzadziej używana :)

      Usuń
  4. Super post!! Zapraszam do mnie :) Obs za obs? :) http://diamooondgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne buty ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna bluzeczka ;)!

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger