Guten Tag

Pierwszy post o Berlinie mogliście dokładnie zobaczyć 29 listopada, ubiegłego roku kiedy wraz ze szkołą wybrałam się na Weihnachtsmarkt. Kto nie widział to odsyłam (klik) W te wakacje po raz kolejny (trzeci już) pojechałam do tego pięknego miasta, tylko że tym razem z rodzicami i do rodziny. Mimo, że byłam już w wielu miejscach to teraz przyjemniej mi się zwiedzało niż w listopadzie kiedy na termometrze ledwo mogliśmy dostrzec dodatnie stopnie. Każdy kto nie był, a ma okazję zobaczyć Berlin to warto! Jest tam naprawdę bardzo ładnie, w każdą porę roku :) Co prawda nie zrobiłam za dużo zdjęć, ale to dlatego, że nie zawsze brałam ze sobą aparat, a telefon długo nie wytrzymywał. Jeżeli macie jakieś pytania co do wyjazdu, Berlina, sklepów, ciekawych miejsc itp to śmiało piszcie w komentarzach. Żegnam się już. Do następnego, buziaki :) 















27 komentarzy:

  1. Super fotorelacja, myślę, że Berlin to ciekawe miasto , które zasługuje na uwagę a często jest pomijane przez zagranicznych turystów ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co najbardziej Ci sie tam podoba ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne budynki, ciekawi, dobrze ubrani ludzie i oczywiście ogromna tolerancja :)

      Usuń
  3. O tak, Berlin to piękne miasto. Byłyśmy tam raz, ale czasami chciałybyśmy tam wrócić :)
    Fajny post i ładne zdjęcia. Pozdrawiamy i zapraszamy do nas: maja-syla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) Uwielbiam Berlin jest śliczny miałam okazje być raz niestety, ale bardzo podoba mi sie tam tolerancja ludzi a nie to co w Polsce :/
    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia , chciałabym właśnie pojechać do Berlina chociażby tak pochodzić uliczkami.:)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze zeby ta tolerancja była taka jak w niemczech ale u nas
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miasto! Nie miałam okazji by tam być, ale po zdjęciach widać , że jest piękne! :)
    natkagphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne zdjęcia, super reportaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, widać, że jesteś świetnym fotoreporterem, może coś w tym kierunku będziesz robić w życiu kto wie na pewno masz talent :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od września będę chodziła do liceum o profilu dziennikarsko-humanistycznym, także kto wie gdzie mnie dalej poniesie :)

      Usuń
  10. Uwielbiam Berlin! :)

    olivczili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jak pięknie ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/08/znu-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie zrobilas to zdjecie na samym koncu w kolazu zdjecie nr 3 ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia cudowne :) Zazdroszczę tak fajnego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne widoki <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super miasto, aż Ci zazdroszczę!
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia :) :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/08/160815-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Super miasto. Piękne zdjęcia :)
    paulannn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne miasto i śliczne zdjecia, chętnie bym tam pojechała.
    fidelisadmortemm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekne zdjęcia i miasto :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia! Czy mogłabyś poklikać mi linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne widoki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jeszcze nie byłam ale bardzo chce, przecież to nawet daleko nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam to na własne oczy! Jest pięknie <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger