S E A

Cześć. Dzisiaj w nocy wróciłam z nad morza. Pierwsze dni nie były za ciekawe pod względem pogody, natomiast później się już polepszyło! W ostatni dzień nie dało rady chodzić po piasku tak było gorąco. Bardzo nie lubię takich upałów. Będąc w Kołobrzegu dowiedziałam się, że zostałam przyjęta do liceum :) Liczę na to, że trafię na fajną klasę! Minął dopiero pierwszy tydzień wakacji, a ja czuję się jakby już była połowa lipca. Dziękuje Wam bardzo za taką aktywność tutaj podczas mojej nieobecności. Do następnego! 






pants h&m
shirt primark 
sunglasses (klik)





13 komentarzy:

  1. Ja dopiero wybieram się nad morze i mam nadzieję,że trafię na ładną pogodę.
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjecia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno pod koniec czerwca tez byłam w Kołobrzegu. Akurat trafiłam na wietrzną podogę, ale i tak podobał mi się wyjazd.
    Gratuluje dostania się do liceum! Udancyh wakacji zycze :)
    pozdrawiam, http://victoriaoss.blogspot.com/ B)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham morze! Śliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W drugiej połowie sierpnia też wybieram się nad morze. Mam nadzieję że pogoda będzie umiarkowana, bo jak będzie bardzo gorąco to nie wychylę głowy :D Gratuluję przyjęcia do szkoły!
    Pozdrawiam :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och ja też się wybieram nad morze :)
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2015/07/czas.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Już w tym tygodniu wyjeżdżam do Gdańska, zdecydowanie ulubione miasto!
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety wakacje spędzam w domu.
    Trzy mam kciuki za ciekawą i zgraną klasę :)
    monikastepien,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te drugie zdjęcie! :)
    Ja w sobotę byłam nad morzem :D

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula! :)


    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie i do obserwacji : )
    xaaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I haven't been to the seaside yet this summer...planning on going soon! Love the laid back casual look and beautiful pictures!

    Sam
    www.sams-wardrobe.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger