E L E P H A N T

Cześć Wszystkim. Zrobiłam trochę porządków na blogu, a mianowicie pousuwałam kilka postów, które Wam bądź mi niezbyt przypadły do gustu. Wakacje zbliżają się do nas wielkimi krokami. Mam nadzieję, że poświęcę wtedy więcej czasu na dodawanie notek :) A przede wszystkim postawiłam sobie pewien cel. Myślę, że wytrwam do końca! Jak idzie zauważyć - ścięłam włosy. O wiele lepiej się teraz czuję. 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co na dniach dostałam od Shein (dawniej Sheinside). 
Po raz kolejny jestem bardzo zadowolona z zawartości. Życzę udanej niedzieli, buziaki :)











t-shirt (klik)
pants h&m
sunglasses ?
earrings reserved





11 komentarzy:


  1. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje krótkie spodenki jak i okularki :) Szukam od dawna podobnych :) aż wybiorę się na mały shopping.

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka jest ekstra, piękny nadruk ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne foty!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna koszulka, idealnie pasuje do Twojej figury. Moim zdaniem lepiej Ci w takich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne spodenki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super luźny zestaw ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koszulka!
    Zapraszam do mnie blackwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra koszulka :)
    http://sduska.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger