J E A N S

Witajcie. Mój dzisiejszy outfit był inspirowany jedną ze stylizacji Alessandry Ambrosio. Dżins od bardzo dawna jest na topie. Pasuje do wszystkiego, a co najważniejsze ubrania z tego materiału są bardzo wygodne! Ogrodniczki, bo to temat przewodni posta dawniej był atrybutem farmerów, a teraz noszą je aniołki Victoria's Secret i wiele innych gwiazd. Jeśli chcecie zobaczyć co powinno znaleźć się w Waszej szafie tej wiosny to koniecznie sprawdźcie nowy numer Glamour :) Miłego popołudnia i do następnego kochani! Byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie w linki pod notkami oraz baner Sheinside po prawej stronie. Buziaki. 










t-shirt (klik)
pants h&m
jacket cropp
shoes adidas
sunglasses ?





4 komentarze:

  1. Rewelacyjnie wyglądasz ;) Uwielbiam połączenie jeansów z paskami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjna stylizacja!
    Uwielbiam takie spodnie :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam w nbaner i bluzkę :). Klikniesz u mnie w link do sweterka? <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły ci rewelacyjnie, nie wspominając o stylizacji. :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger