My new babies +sheinside :)

Cześć. Od dłuższego czasu moim must have był zegarek firmy Casio. 
Tydzień temu rodzice postanowili zrobić mi niespodziankę zamawiając go. Jest naprawdę świetny! Razem z zegarkiem przywędrowała do mnie paczuszka od SheinsideOstatnio bardzo pokochałam koszule, a tym razem wybrałam klasyczną białą z krótszym przodem, a dłuższym tyłem :) W minioną sobotę miałam robiony zabieg laserem. Od urodzenia na powiece rósł mi włókniak. W końcu się go pozbyłam i został jak narazie po nim mały strupek, który wkrótce zniknie! Zabieg kosztowny, ale moim zdaniem opłacalny. I w dodatku nic nie czułam! 
Byłabym bardzo wdzięczna za kliknięcie w baner Sheinside po prawej stronie oraz link do koszuli. Miłego tygodnia kochani! 





shirt (klik)
watch casio





8 komentarzy:

  1. Prześliczny zegarek no i na tym czarno-białym zdjęciu wyglądasz jak Ariana Grande ^^
    Gratuluje pozbycia cię "potworka" z powieki ^^
    Poklikałam i zapraszam do siebie:

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten zegarek. Pięknie wygląda.
    Poklikałam.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny zegarek idealny jak dla mnie!

    kochana zapraszam i pozdrwiam KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post !!! ;) .
    Co powiesz na wspólną obserwację? .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger