Amesfoort with Kacper

Tak jak obiecałam dzisiaj pokażę Wam zdjęcia, które w Holandii zrobił mi mój chłopak Kacper :) 
Szczerze mówiąc to coraz lepiej mu one wychodzą, jestem z niego dumna hehe 
Uwielbiam moje maksy, to nie prawda, że nie pasują do spódniczek, wręcz przeciwnie! 
W takich stylizacjach czuję się zdecydowanie najlepiej :) 
Tą małą sesję zrobiliśmy w pięknym mieście w Holandii - Amesfoort. 
Znowu mam do Was prośbę, poklikajcie w baner od Sheinside po prawej! 
Byłabym bardzo wdzięczna misiaczki, może zrobię niedługo dla Was jakiś konkurs w ramach podziękowań.
Miłej nocki i do zobaczenia niedługo! Pozdrawiam :) 












skirt h&m
t-shirt (klik)
necklace ebay.com
ring shop in the Netherlands



8 komentarzy:

  1. Słodkie to ostatnie! :)
    Zapraszam :* http://secretsoflifeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie razem wyglądacie i to prawda zdjęcia są prześwietne. :)
    Kliknęłam. ;)
    http://cocosanka-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! :*
    zwłaszcza to drugie :)
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie jest słoodkie! <3 Ale ogółnie wszystkie sdjęcia są świetne.
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka stylizacja mega! świetne air maxy, planuję ich kupno, mam nadzieję, że się opłaca :D
    obserwuję, bo blog mnie zachwycił <3 w wolnej chwili zapraszam do mnie www.thousand-thought.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Holandia jest piękna, sama byłam zachwycone moją wizytą w Tilburgu i Amsterdamie. ;) Jeśli chcesz, na moim blogu jest cała relacja z mojej wymiany językowej. ;)
    Stylizacja bardzo ładna, airmaxy wyglądają najlepiej w jednym kolorze, a nie całej masie ;)
    Słodko razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor air maxów! Generalnie podoba mi się Twój blog, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 TO THE MOON AND BACK , Blogger